Вітаю Вас, Гість

Відповідно до Положення про порядок здійснення інноваційної освітньої діяльності, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 07.11.2000 № 522, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 26.12.2000 за № 946/5167 (із змінами), Положення про дослідно-експериментальні творчі групи Бахмутської ЗОШ І-ІІ ст. № 2, затвердженого на засіданні педради протокол № 7 від 31.10.2016, на підставі аналізу організації науково-методичної роботи з педкадрами у 2020-2021 навчальному році, рішення педагогічної ради школи (Протокол №1 від 30.08.2021) на виконання задач, що окреслені у Стратегії розвитку школи на 2020-2025 роки, з метою підвищення та розвитку методичного та фахового рівня професійної майстерності педагогів школи, ефективної та раціональної організації навчально-виховного процесу та з метою підвищення та розвитку методичного та фахового рівня професійної майстерності педагогів школи, ефективної та раціональної організації навчально-виховного процесу, в 2021-2022 навчальному році продовжено роботу над експериментом «Енергоефективні школи: нова генерація»  на рівні школи (3-й рік).

Наказом по школі від 31.08.2018 № 172 визначено термін проведення експерименту з зазначеної теми – 3 роки.

У 2018-2019 навчальному році творчою групою науково обґрунтовано тему, мету та завдання експерименту, складено програму та паспорт експериментальної роботи на три роки.

Зусилля творчої групи впродовж проведення І-ІІ етапів були спрямовані на вивчення потреб учнів, батьків, вчителів, мешканців мікрорайону в створенні сприятливих умов екологічної безпеки, економічної стабільності, соціального благополуччя. Аналіз отриманих результатів показав, що сучасна молодь хоче  бути більш інформованою, обізнаною з питань енергозбереження та енергоефективності, адаптованою до життя у сучасному середовищі.

Визначено низку проблем, що перешкоджають переходу до сталого розвитку, а саме: низька обізнаність учнів з питань екологічної культури; невміння жити за новими стандартами використання і збереження ресурсів, їх вторинного використання; низька інформаційна та рекламна забезпеченість в освітленні екологічних проблем.

Здобуттю екологічної та економічної освіти учнів сприяла мережа гуртків екологічного та економічного спрямування:

  •  «Уроки з охорони довкілля» – ознайомленню учнів з регіональними екологічними проблемами, мотивувати їх до розумного та дбайливого ставлення до довкілля, збереження ресурсів; сприянню формування моделей екологічно дружньої поведінки, 5-ті класи (24 учні);
  • «Фінансово-грамотний споживач» – підвищенню рівня фінансової компетентності учнів, ознайомлення дітей з правами та обов’язками споживачів та з існуючою в Україні системою захисту цих прав формування навичок раціональної споживчої поведінки, 6-7 класи (25 учнів);
  • «Основи енергопостачання  та енергоспоживання» – вихованню свідомого та відповідального майбутнього споживача теплової та електричної енергії, який розуміє проблеми енергопостачальних підприємства та підтримує їх своїми діями: зберігає і раціонально використовує тепло та електрику й своєчасно сплачує за отримані послуги, 6-8 класи (35 учнів);
  •  «Абетка з основ житлово-комунального управління» – ознайомленню учнів із основами житлово-комунальної грамотності задля забезпечення якісних і комфортних умов проживання у соціумі, формування лідерських якостей, усвідомленню важливості активної громадської позиції для вирішення проблем свого будинку, мікрорайону, міста та країни, 9 клас (15 учнів).

Таким чином, до Всеукраїнського соціального проекту ДТЕК «Нова генерація» долучилося 50 учнів, з них 15 учнів 9-го класу здійснювали он-лайн навчання на платформі зазначеного проекту. Всього до проведення експериментальної діяльності було залучено 99 учнів школи, а також класні керівники та вчителі природничо-математичного циклу.