15:20 Мовний табір «Friends» розпочав роботу в Бахмутській школі № 2 | |
10 червня в Бахмутській школі № 2 на базі пришкільного оздоровчого табору з денним перебуванням «Сонячна країна» розпочав свою роботу мовний табір «Friends». Працюють у ньому вчителі англійської мови Ольга Крапива, Володимир Фащук та студент-практикант Горлівського інституту іноземних мов Ярослав Третяченко. Відкриття табору проводилось у формі розважальної програми. Діти співали “ Make a circle”, “If you are happy” ”The more we are together”, грали в ігри “ Simon says”, “Please, show me”, розфарбовували прапорці англомовних країн: США, Канади, Великої Британії, виготовили постер – емблему ”Friends”. Наступного дня діти із задоволенням узяли участь у творчому занятті «The Charming World of Colours». Охоче повторювали назви кольорів, грали в ігри «Show me», де вони вказували на елементи свого одягу на заданий колір, провели квести «Simon says», під час якого діти повинні були знайти та принести предмет даного кольору або розрізнити його в оточенні та «Freeze», під час якого після вгаданого кольору їм треба було завмерти у будь-якій смішній позі. Також дітей зацікавила гра «Так чи ні», під час якої діти позначали зеленим кружечком правильну відповідь, а червоним – неправильну. На асфальті діти намалювали веселку та вказували на ній відповідні кольори. Дітлахи із задоволенням декламували тематичні вірші і співали пісню про кольори, супроводжуючи її рухами. Також цікавим і пізнавальним видався квест «Подорож країною казок». Вихованці пригадали відомі казки, героїв та обговорили поведінку персонажів. Діти вчилися працювати у команді. Виконуючи завдання за маршрутом, їм ставало все цікавіше. Кожна коробочка із завданням мала свій сюрприз. Після квесту діти проявили свої творчі здібності та намалювали улюблених героїв казок. Найулюбленішою казкою виявилася «Рукавичка». Під час виконання малюнків діти спілкувалися між собою та обговорювали свій вибір. Живе спілкування сприяло всебічному розвитку учнів, розкривало їх таланти, інтелектуальні та творчі здібності.
| |
|
Всього коментарів: 0 | |