Вивчення стану організації туристсько-краєзнавчої роботи як засобу пізнання рідного краю в Бахмутській ЗОШ № 2
- Наявність наказу про призначення відповідального за туристсько- краєзнавчу роботу у закладі. План роботи.
Наказ і затверджений директором план роботи у наявності. (Наказ від 28.08.2021 № 131 «Про призначення відповідального за туристсько-краєзнавчу роботу»)
- Наявність методичних рекомендацій та нормативна база з питань організації туристсько-краєзнавчої роботи.
У наявності. Зібрана тека з питань організації туристсько-краєзнавчої роботи.
3. Розгляд питання про організацію туристсько-краєзнавчої роботи на нарадах при заступнику директора з ВР.
На нараді при директорі 26.02.2021 Протокол № 2 було розглянуто питання «Стан роботи закладу з туристсько-краєзнавчого напрямку»
На нараді при заступнику з ВР 22.05.2021 Протокол № 9 «Участь учнів школи у краєзнавчій, природоохоронній та пошуково-дослідницькій роботі».
4. Перелік гуртків, секцій, факультативів туристсько-краєзнавчого напрямку, організація їх роботи.
Робочим планом навчального закладу не передбачені гуртки з даного напрямку, але на базі школи працює Секція «Пішохідний туризм» міського Центру туризму і краєзнавства, яку відвідують 15 учнів школи.
5. Результативність участі навчального закладу у Всеукраїнській краєзнавчій експедиції учнівської молоді «Моя Батьківщина - Україна» в межах обласного руху «Донбас-мій рідний край» та туристській експедиції учнівської молоді «Мій рідний край».
На даному етапі ЗОШ І-ІІ ступенів № 2 з учнями школи під керівництвом вчителів проводить пошукову роботу для шкільного музею історії школи, музею Артемівського аероклубу та В.Сосюри за такими напрямками:
1. Доторкнись серцем до подвигу.
(Матеріали про героїв та ветеранів Другої світової війни, героїв тилу, солдатських вдів, воїнів АТО.)
2. Чудові шкільні роки.
(Матеріали з історії школи, її досягнення і успіхи, про її випускників.)
Педагоги намагаються залучити до пошукової роботи якомога більше школярів, відзначаємо активістів.
Шкільні музеї виконують освітньо-пізнавальну, виховну, методичну та пропагандистську функції. У музеях розробляють масові заходи (бесіди, конференції, екскурсії, вікторини), маршрути майбутніх походів, методичні матеріали для пошукових груп. Зараз в музеях наявні різні експонати, фотоматеріали, тематичні папки, виставки, альбоми , стенди та інше.
Шкільні музеї дають можливість класним керівникам використовувати у виховній роботі цінний місцевий матеріал для проведення різноманітних виховних заходів з виховання майбутніх патріотів України.
7. Організація та проведення походів, екскурсій по місцях рідного краю та екскурсій по містах України (кількість, в них учасників).
12 екскурсій (загалом було задіяно 1103 учні)
8. Участь в еколого – краєзнавчих акціях «Марш парків», «Первоцвіти».
Брали участь у міському конкурсі «Збережемо первоцвіти» в межах обласної природоохоронної акції у номінації «Інформація про проведення акції «Первоцвіт». Посіли ІІІ місце.
9. Участь у туристських змаганнях, естафетах. Результати участі.
День здоров”я у вересні 2021 р:. Туристичні естафети та змагання. На День міста І місце за туристичні змагання, отримали диплом.
10. Створення в соціальних мережах національно-патріотичних сторінок «Моє місто», «Мій рідний край», «Моя школа» тощо.
На сайті школи є розділ «Наша школа», де представлена «Відкрита публічна презентація діяльності Бахмутської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів №2 м.Бахмута»,