Вітаю Вас, Гість

Дидактичний супровід підручників

Для перегляду дидактичного супроводу оберіть необхідний підручник (з поданих нижче)

  заготовки до вправ      

 

Програмні засоби для самостійної роботи

Графічні редактори:
 
вільно розповсюджуваний растровий графічний редактор, програма для створення і обробки растрової графіки і частковою підтримкою роботи з векторною графікою.
Типові завдання, які можна вирішувати за допомогою GIMP, включають в себе створення графіки і логотипів, масштабування і кадрування фотографій, розфарбовування, комбінування зображень з використанням шарів, ретушування і перетворення зображень в різні формати.
 
високоякісний професійний інструмент для роботи з векторною графікою для Windows, Mac OS X та Linux. Він широко використовується любителями й професіоналами по всьому світу для створення ілюстрацій, іконок, логотипів, діаграм, карт, а також веб-графіки. Inkscape використовує відкритий стандарт SVG (Scalable Vector Graphics) от W3C в якості формату за замовченням, а також сам є вільним та відкритим програмним забезпеченням.
 
 

програма з відкритим кодом для комп'ютерної верстки. Існують версії для Linux, Unix, Mac OS X, OS/2 і Windows. Позиціонується як відкрита та безплатна альтернатива Adobe PageMaker, QuarkXPress та Adobe InDesign. Scribus може використовуватися для створення макету сторінок та підготовки файлів для друку. Також Scribus може створювати PDF файли і форми. Scribus підтримує основні типи текстових та графічних файлів, схему кольорів CMYK, профілі кольорів ICC.

програмний пакет для створення тривимірної комп'ютерної графіки, що включає засоби моделювання, анімації, рендерінгу, після-обробки відео. До версії 2.80 містив рушій Blender Game Engine для створення відеоігор. Пакет є вільним програмним забезпеченням та розповсюджується під ліцензією GNU GPL.
 

Sweet Home 3D —  комп'ютерна програма, призначена для моделювання інтер'єру. Програма розповсюджується під вільною ліцензією GNU GPL. За допомогою Sweet Home 3D можна легко створювати детальні плани окремої кімнати або навіть всього будинку, а потім розміщувати меблі й різні об’єкти (двері, вікна, сходи, огорожі і т.д.) на свій розсуд. Для зручності користувачів у програмі Sweet Home 3D присутній каталог зразків меблів, упорядкований за категоріями. Моделі інтер’єру постійно оновлюються і їх можна безкоштовно звантажувати з офіційного сайту розробника. 
Інструкції для користувача SweetHome

 
 
Cередовища програмування:
 
 (найчастіше вживане прочитання — «Па́йтон», запозичено назву з британського шоу Монті Пайтон) — інтерпретована об'єктно-орієнтована мова програмування високого рівня зі строгою динамічною типізацією.
 
  Lazarus - середовище швидкої розробки програмного забезпечення для компілятора Free Pascal, аналогічне Delphi. 
 
 
Scratch   - середовище програмування, яке дозволяє дітям створювати власні анімовані та інтерактивні історії, ігри і інші витвори. Ними можна обмінюватися всередині міжнародної спільноти, яка поступово формується в мережі Інтернет. Середовище програмування можна безкоштовно завантажити і вільно використовувати у шкільній чи позашкільній освіті. 
 
 
 
 
Програмні засоби для початкової школи:
 
GCompris  - освітній програмний пакет, що складається з численних вправ для дітей 2-10 років. Він містить більше 100 вправ, і їх число постійно росте.

СhildsPlay  - ігри для тренування пам'яті, основи рахунку і читання. Пакман, пазлы, пінг-понг, більярд. Клавіатурний тренажер та тренажер миші. 

Omnitux - це програмне забезпечення,яке складається з навчальних інструментів і програм заснованих на музиці, зображеннях і текстах.

OOO4Kids - офісний пакет для освітніх цілей. Розроблений на основі OpenOffice і є його полегшеною версією. Призначений для аудиторії у віці від 7 до 12 років.

TuxPaint - Графічний редактор для дітей. Є велика колекція зображень-шаблонів  для використання в малюванні.

Клавіатурні тренажери

POLY   - використовується при проведенні та підготовці до Практичної роботи №1  у 5 (9) класі

 

Онлайн-тренажери: